Вистава «Hooligan»

Сер 06 2019 Published by under

Що дає нам об’єднаність, згуртованість? Чому так легко об’єднуватися проти чогось і когось? За щось і проти? Як знайти себе або забути в групі об’єднаних однією ідеєю людей?

Пітер Кант уже 3 рік поспіль працює з групою українських акторів і вони разом створюють вистави, які показують у Німеччині та Україні. Вистава «Hooligan» стала результатом 16-ти денної резиденції команди у Мистецькому арсеналі. Режисер зазвичай працює з нетеатральним простором, і цей раз не виключення. І завжди в таких випадках комада акторів з режисером відштовхуються від простору, який самостійно дає пропозиції на ідеї і в процесі конструкція вистави вибудовується, за словами Пітера, як сни.

«Архітектура снів, де глядач спостерігає різні уривки, сцени, візуальні картини, шматки тексту, тіні. Очі глядача – це відеокамера, глядач – це вуаерист, камера знімає своє власне кіно, рухаючись вільно крізь простір і час» – Пітер Кант.

Імпульс до початку роботи виник рік тому, коли актор Семен Кислий показав режисеру Пітеру Канту декілька своїх шкільних фото: 16-літній хлопець з обличчям в крові або опухлим від ударів руками чи ногами. Це все було коли Семен навчався в ліцеї мистецтв у Харкові і займався тайським боксом. З дитинства майбутній хуліган ходив з батьком на стадіон і в шкільні роки футбол почав все більше і більше його затягувати. А згодом, після перегляду фільму «Хулігани зелених вулиць», став вболівати за ФК «Металіст» та почав битися у харківській групі футбольних фанатів. Ця історія дуже надихнула Пітера.
Два інтерв’ю із Семеном Кислим стали основою вистави «Hooligan».

У процесі дослідження теми хуліганів та пошуку приміщення для вистави, команда зрозуміла, що буде працювати із текстом поеми Джона Мілтона «Втрачений рай», бо ця історія бунту, непокори, мускулинності, боротьби проти налагодженої системи цінностей та будь-якої системи дуже співзвучна з темою футбольних фанатів.
Український вертеп теж стане наскрізною темою вистави. Чому? Запрошуємо дізнатись під час перегляду вистави .
Над музичною частиною проекту буде працювати британська композиторка Jessie Maryon Davies, спеціально запрошена на цю резиденцію до Києва. Також вона працюватиме з хором акторів.

Проект реалізовано в рамках програми Culture Bridges.

Коментарі Вимкнено до Вистава «Hooligan»

Перформанс «Фантоми (не)свідомого»

Тра 13 2019 Published by under

Зі стелі звисають величезні, схожі на обгорілі пласти руберойдового даху, полотна. На деяких з них білою крейдою намальовані абстрактні сюжети. На кшалт наскельного живопису, вони зображують інтуітивні сюжети з блокнотів автора інсталяції. Тут ви побачите миттєві думки, списки справ, малюнки, створені в дорозі, — такий собі мікс уривків підсвідомості та повсякденних думок.

8 та 9 червня о 19:00 запрошуємо до Мистецького арсеналу на перформанс «Фантоми (не)свідомого» Лісел Зінк (Австралія) в інсталяції «Випадкова реальність» Романа Михайлова (Україна). 

10 українських танцюристів і 10 фантомних сюжетних ліній поміж підпалених пластів. Суміш живопису, графіки, інсталяції й пластики. Цей перформанс про реальність, жертвами якої ми є, та яку самі ж і створюємо. Про те, як боремося зі змінами часу й простору, та як шукаємо підтримки один в одному. Про досвід і потаємне, що спалює зсередини. Спалює? Пахне гаром. Автор інсталяції вважає, що запах має вагому роль у перфомансі, адже впливає на сприйняття, як учасників так і глядачів, пробуджуючи певні спогади та асоціації. (Не)свідомі відчуття. 

у 2018 році під час тижневого візиту автралійської танцівниці та хореографині Лісел Зінк в Україну відбувся воркшоп з двадцятьма українськими танцівниками організований  Zelyonka-Fest та  Театральною лабораторією Мистецького Арсеналу. Воркшоп пройшов у просторі, де розташована інсталяція Романа Михайлова «Випадкова реальність». Ось фрагмент опису інсталяції від її автора: «Це проект про реальності, які перетинаються в одному просторі. Про наше сприйняття, про різниці сприйняття і досвіду у різних індивідумів.» Це місце надихнуло Лісел Зінк до створення хореографічного перформансу, темою якого стане ірреальність реальності у сучасному світі. 

Перформанс буде створений протягом двох тижнів репетицій в просторі Мистецького Арсеналу за участі танцівників, композитора/музиканта та куратора проекту та показаний в програмі міжнародного фестивалю сучасного танцтеатру Zelyonka Space Up. 

Партнер проекту Посольство Австралії в Україні.

Купити квиток online 

Коментарі Вимкнено до Перформанс «Фантоми (не)свідомого»

Курс лекцій з історії українського театру «Український театр: від кози до постдрами»

Бер 04 2019 Published by under

«Український театр: від кози до постдрами» – це авторський курс з 9 лекцій театрознавиці та докторки мистецтвознавства Ганни Веселовської.
Що ми знаємо про український театр? Театр, перш за все, – досвід. Театр оперує досвідом, як категорією та існує за рахунок передачі досвіду від майстра до учня. Неперервність цього процесу формує школу, культуру, традицію. Озираючись на нашу історію, складно не помітити, що саме з цим у нас проблеми. Адже історія української культури (а по тому і театру) це історія заборон та тривкої німоти, що переривалася яскравими спалахами та естетичними революціями. І для того, аби зрозуміти де ми зараз і чому ми тут, конче необхідно встановити чи (відновити) тяглість у своєму розумінні історичних процесів у театрі. Саме тому ми вирішили запустити освітній курс «Український театр: від кози до постдрами»

Реальність така, що з одного боку, наш театр майже відсутній на сучасній світовій мапі оригінальних сценічних естетик та змістів. З іншого – регулярні аншлаги та стоячі овації у столичних та периферійних театрах.  З цього протиріччя постає багато питань. Чому так? Як встановити баланс у нерелевантності естетичної незрілості театру (чи ні?) та екстатичністю народної любові? Чому ми «випадаємо» із сучасного контексту?  Ми провінціали? Це погано? Чи, можливо, ми просто маємо свій еволюційний шлях, не пройшовши певні етапи якого, ми не можемо надолужити прогалини своєї,  не лише сценічної, але й глядацької культур?  Як уникнути мавпування та формальності у відтворенні естетичних прийомів сучасного європейського театру за умов інформаційної прозорості та глобалізації інформаційного поля?

Наша мета – деміфологізація та системний аналіз наших знань та уявлень про феномен українського театру. Ми хочемо продемонструвати розлогу процесуальність розвитку нашої театральної культури в історичній перспективі.

Під час курсу лекцій «Український театр: від кози до постдрами» ми спробували пов’язати явища та особистості з історичним контекстом, який передував їх виникненню та виявленню у той чи інший спосіб; поновити причинно-наслідковий зв’язок та спробувати розвинути критичність мислення та об’єктивність у формуванні суджень щодо наших «зрад» і «перемог».

Ганна Веселовська

 

Ганна Веселовська – українська театрознавиця, театральна критикиня, докторка мистецтвознавства, професорка, керівниця напряму експертно-аналітичної діяльності Національної спілки театральних діячів України. Авторка навчального посібника «Дванадцять вистав Леся Курбаса»  (2005), монографії «Театральні перехрестя Києва 1900–1910-х рр. Київський театральний модернізм (2007), монографії «Український театральний авангард» (2010), навчального посібника «Сучасне театральне мистецтво» (2014), фундаментального дослідження «Національний академічний український драматичний театр імені Марії Заньковецької. Час і долі» (2016), монографії «Театр Миколи Садовського (1907–1920)» (2018). Авторка понад 190 наукових праць у фахових збірниках та часописах українською, російською, словацькою, польською, німецькою та англійською мовами. Більше 100 статей Ганни Веселовської, присвячених поточному театральному процесу  надруковані у газетах «Дзеркало тижня», «День», «Столичные новости», «Киевский телеграф», «Наше слово» (Польща); журналах «Український театр», «Кіно-Театр», «Просценіум», «Театрально-концертний Київ», «Teatr» (Польща) та ін.

   

Партнер проектуНаціональна спілка театральних діячів України.

Коментарі Вимкнено до Курс лекцій з історії українського театру «Український театр: від кози до постдрами»

Лекція «Точка, лінія, простір: Lackballet та сцена Bauhaus»

Гру 04 2018 Published by under

8 грудня відбулась лекція, присвячена загубленому творінню митців Баухаусу – Lackballet.
Lackballet – це робота, що була створена «підпільно» за военних часів і лише зараз історики мистецтва змогли знову відкрити її для широкої публіки. Лектори Dr. Cordula Fink-Schürmann та Dr. Thomas Schriefers розказали про Lackballet, значення театру Баухаусу та його вплив на розвиток перформативного мистецтва.

Dr. Cordula Fink-Schürmann – драматургиня та викладачка. Вона вивчала театр, кіно і  телебачення, германістику, історію та соціологію в університетах Кельна, Відня, Лондона і Гейдельберга. Як драматургиня  вона працювала на сценах у Штутгарті, Мангаймі, Вупперталі, Цюріху та Лондоні. Зараз Dr. Cordula Fink-Schürmann викладає у коледжах та університетах, а також регулярно проводить лекції на різноманітні теми зі сфери культури.
Dr. Thomas Schriefers – архітектор, дизайнер, художник, літератор, викладач і куратор виставок. У 1993 році він був удостоєний премії Шінкеля за мистецтво та будівництво в Потсдамі. Dr. Thomas Schriefers викладає на кафедрі мистецтв і дизайну Університету Вупперталь, а також читає лекції, в яких розкриває тему міждисциплінарності в архітектурі, мистецтві та дизайні. Окрім цього він регулярно реалізовує виставки у музеях та галереях та є ілюстратором й автором численних публікацій.

За підтримки Австрійського культурного форуму.

Коментарі Вимкнено до Лекція «Точка, лінія, простір: Lackballet та сцена Bauhaus»

Вистава Bauhaus tanzt II

Лис 29 2018 Published by under

9 грудня австрійський колектив PUC представив українському глядачу виставу Bauhaus tanzt II.
Bauhaus tanzt II – це міждисциплінарна театральна вистава, що поєднує музику, танець та візуальне мистецтво. Проект натхненний естетикою авангардного футуристичного балету відомого німецького митця Оскара Шлеммера та ідеями Баухаузу. Композиція вистави рефлексує на твори Four4 та Sonatas and Interludes for prepared piano американського композитора Джона Кейджа.
Одним з центральних елементів сценічної композиції є костюми акторів, які розробленні та створені українським брендом OVA.L. На противагу традиційному танцювальному костюму, що допомагає руху виконавця, костюми Bauhaus Tanzt модифікують та визначають рух танцівниць.
Подія відбулась за підтримки Австрійського культурного форуму.

Коментарі Вимкнено до Вистава Bauhaus tanzt II

Вистава «Заручники»

Вер 28 2018 Published by under

За п’єсою британського драматурга Девіда Едгара «Pentecost»

Церква. Мечеть. Стайня. Камера тортур. Склад продовольчих товарів. Арсенал. Кладовище. Це історія однієї покинутої церкви, де знайдено сенсаційну фреску. Місцева мистецтвознавиця стверджує, що Ренесанс почався у Східній Європі. Ймовірно, історія Західного мистецтва буде кардинально переписана. Міністерство Культури, націоналісти, Голова Суду, Католицька та Православна церкви, міжнародні експерти та місцева кураторка вступають у боротьбу за цінний живопис, з яким кожен пов’язує своє світле майбутнє. Але усе змінюється, коли церкву захоплюють біженці… 

Робота театральної лабораторії Мистецького арсеналу з п’єсою «Pentecost» демонструє повний цикл адаптації драматургічного європейського тексту до українського культурного контексту – «від перекладу до вистави». Роботу над матеріалом було розпочато у 2017 році з перекладу п’єси  українською мовою та друком видання у «Видавництві Анетти Антоненко».  На другому етапі відбулися сценічні читання, які відвідав сам автор. Довготривалий проект роботи з текстом класика сучасної британської драми фіналізує прем’єра вистави у Мистецькому арсеналі. 

Девід Едгар  –  один з найбільш знакових представників британської генерації драматургів post–1960. Автор понад 60 п’єс, які ставилися в Royal National Theatre, з 1976 року на правах довгострокової асоціації – в Royal Shakespeare Company, Birmingham Repertory Theatre, Royal Court, багатьох театрів США, Канади, Східної, Центральної та Західної Європи, Австралії.

Режисерка-постановниця: Ольга Данилюк
Режисер асистент: Дмитро Захоженко
Сценографія: Федір Александрович
Костюми: Ольга Данилюк
Музичне рішення: Стас Фірсов
Художник по світлу: Євген Копйов
Проекційне відео: Олександр Безверхий
Мультимедійний інженер: Станіслав Гольтваниченко 

Акторський склад:
Олівер – Олексій Дорічевський 
Габріела – Юля Лінник 
Лео – Максим Канюка 
Отець Бойович – Олег Шушпанніков
Отець Карої – Денис Яров 
Клеопатра, Дівчинка – Мілана Бекова 
Міністр Чаба – Ігор Чебан
Раїф – Володимир Надутченко 
Абдул – Влад Матвійчук 
Єдлікова – Лариса Семирозуменко 
Секретарка, Поліціантка, Тоні – Анна Червінська 
Аміра, Віоленчилістка – Ганна Глухенька 
Ясмін-Єлизавета Цілик
Пусбас, Григорій, Перший Солдат – Дмитро Гирявець
Антоніо, Другий Солдат – Вова Гурін 
Фатіма – Інна Бульботко 
Ніко, Швед – Дмитро Вовчук 
Троцький – Федір Александрович 
Десантники – бійці 138 центру спеціального призначення (протидії диверсіям та терористичним актам), Військової служби правопорядку.

Коментарі Вимкнено до Вистава «Заручники»

Перша міжнародна театральна конференція-майстерня професійної панєвропейської мережі IETM в Мистецькому арсеналі

Чер 05 2018 Published by under

З 21 по 24 червня у Києві в Мистецькому арсеналі вперше відбудеться міжнародна конференція-майстерня професійної панєвропейської мережі перформативних мистецтв IETM. До участі у конференції запрошуються українські професіонали театру, танцю, перформансу і нового цирку. Реєстрація триває до 15 червня.

Програма конференції IETM Satellite Meeting

IETM– це одна з найбільших міжнародних мереж у сфері сучасного перформативного мистецтва, яка об’єднує понад 500 організацій та індивідуальних фахівців. Мережа була заснована 1981 року як незалежна ініціатива для міжнародного професійного діалогу та обміну знаннями. IETM проводить свої зустрічі в різних європейських містах кілька разів на рік. Цьогоріч Satellite Meeting вперше відбудеться в Україні. Учасники зустрічі ІЕТМ – продюсери, режисери, критики, менеджери, керівники мистецьких інституцій, котрі працюють з сучасним театром, танцем, новими медіа, перформансом, цирком та міждисциплінарними практиками. До участі запрошуються українські колеги. У IETM Satellite Meeting можуть взяти участь як члени IETM так і персони, що не є членами мережі.

У фокусі ІЕТМ в Києві проблеми незалежної сцени.

Як зміцнити незалежні мистецькі ініціативи у той час коли вони найбільше потрібні суспільству? Як просувати ці ініціативи і донести інформацію про них до широкого загалу? Як підтримати незалежну сцену в реальності, де бракує фінансової підтримки, міжнародних зв’язків? Що робити коли мистецька ініціатива стикається із неприйняттям громади, або ж митцям бракує шляхів доступу до здобуття нових професійних навичок? Всі ці питання у фокусі IETM Satellite Meeting у Києві.

Створення стійкої бізнес-моделі, вибудовування зв’язків із громадянським суспільством, фандрайзинг та адвокація своїх інтересів на законодавчому рівні, вихід на міжнародні ринки, розширення аудиторії – це лише деякі з викликів, які потрібно прийняти тому, хто обрав шлях незалежного митця у театрі. Стійкість, самовдосконалення і транскордонна солідарність – ключові слова IETM Satellite Meeting у Києві.

Зустріч об’єднає українських та міжнародних професіоналів мистецтва з метою розширення можливостей один одного у винайденні та прийнятті інноваційних та ефективних рішень задля підтримки незалежної мистецької практики. Програма IETM Satellite складатиметься з низки лекцій, панельних дискусій, дебатів, воркшопів та нетворкінгу. Основною локацією IETM Satellite Meeting буде Театральна лабораторія Мистецького арсеналу Upper Floor.

 Вартість участі у конференції-майстерні для представників українського перформативного мистецтва – 10 євро ( 300 грн)

ДУСТ²

У рамках IETM Satellite Meeting три вечори поспіль з 21 по 23 червня на Сцені 6 проходитимуть Дні українського сучасного театру і танцю ДУСТ² – публічна  арт-програма міжнародної конференції професійної панєвропейської мережі перформативних мистецтв IETM, що має в фокусі український недержавний та експериментальний театр і сучасний танець.

ДУСТ² – зріз перформативних практик українського незалежного та експериментального театру, який свідомо протиставляє себе як естетиці класичних та академічних театрів, так і їх бізнес-моделі, запроваджуючи сміливі пошуки на кордонах перформативних мистецтв. Театральні та танцювальні проекти триденного шоукейсу були обрані з-поміж майже 50 незалежних проектів з усієї України. Членами експертної ради шоукейсу ДУСТ²  було рекомендовано наступні вистави:

  • Документ/перформанс «Осінь на Плутоні» Сашка Брами та Львівського академічного театру імені Леся Курбаса.
  • Історія про двох хлопців «Каліки» Сергія Ґьосснера Київського академічного театру «Золоті ворота» у постановці Стаса Жиркова.
  • Невистава «Мапа ідентичності/Мова ворожнечі» майстерні Антона Романова «Нетеатр».
  • Oпера-tradition «Весілля» Львівського муніципального театрального, художньо-дослідницького та освітнього центру «СЛОВО І ГОЛОС» у постановці Наталки Половинки
  • Дуже чорна комедія «Кицюня» за п’єсою Мартіна Макдони «Лейтенант з острова Інішмор» Дикого театру у постановці Максима Голенка
  • Танцювальний перформанс з елементами імпровізації «Тральфамадор» компанії RB&Co
  • Перформанс «Ресторан Україна», створеного колективом митців – Дмитром Левицьким, Оксаною Черкашиною, Ніною Хижньою та Євгеном Якшиним.

Основною локацією професійної секції IETM Satellite Meeting буде Театральна лабораторія Мистецького арсеналу Upper Floor, локацією публічної арт-програми ДУСТ² – Сцена 6.

Програма ДУСТ² / День 1

Програма ДУСТ² / День 2

Програма ДУСТ² / День 3

Контакти

  • Координатор проекту: Володимир Шейко [email protected]
  • Координатор шоукейсу: Надія Соколенко 063 416 7281 [email protected]
  • Координтор конференції IETM Satellite Meeting: Анастасія Гайшенець 0951069336 [email protected]

Коментарі Вимкнено до Перша міжнародна театральна конференція-майстерня професійної панєвропейської мережі IETM в Мистецькому арсеналі

Бельгійський інноваційний vr-театр CREW

Кві 05 2018 Published by under

Яким буде театр майбутнього? Сьогодні, в  digital-епоху театр перетворюється на один із майданчиків для випробовування креативних можливостей сучасних технологій, розробляються футуристичні системи, де поєднуються нові медіа і художні концепції. І мова не лише про те, що можуть запропонувати віртуальні технології театру, а що перформативна практика може запропонувати для індустрії нових технологій.

Театральна лабораторія Мистецького арсеналу “Другий поверх” презентує бельгійський експериментальний колектив СREW, що створює художню реальність на межі театру, науки та нових медіа.
Чи можна фізично прогулятися у минулому або майбутньому? Чи можна потрапити у реальність якої насправді не існує? Чи може митець трансформувати реальність глядача і помістити його всередину образу? Цей новий досвід перенесення глядача всередину реальності фільму/вистави і є темою над якою працює творча команда CREW. За допомогою авторської розробки, що складається з окулярів віртуальної реальності, трекерів і навушників ми можемо досліджувати інший час, інші світи і реальності, знаходячись при цьому у фізичному русі.
Засновник колективу Ерік Йоріс разом з Куртом Ванхутом (Kurt Vanhoutte, Університет Антверпину) і науковцями EDM/University of Hasselt почали досліджувати застосування цифрових технологій в імерсивному театрі. В результаті цієї кооперації була розроблена нова конфігурація C.a.p.e./Computer Assisted Personal Environment. Прем’єра цієї розробки, що радикально змінила взаємодію глядача/учасника з дійством,  відбулася на виставці World Expo у Шанхаї  2010-го року.
У проекті Hands-On Hamlet СREW продовжує експерементувати з мистецькою стороною імерсивних технологій. Амбіції проекту полягають у тому, щоб створити оригінальний візуальний медіум не схожий на кіно або комп’ютерну гру. На думку творців, Гамлет є першим «думаючим» протагоністом на сцені. Його активний погляд на довколишній світ дає поштовх для «гри». Глядач у цьому процесі може бути у ролі свідка, а може відчути середовище зсередини або стати протагоністом. 

CREW − бельгійська творча група заснована 1991-го року в Брюселі Еріком Йорісом (Eric Joris). СREW створює перформативні проекти на перетині науки, live art  і перфомансу. В імерсивних виставах СREW глядач завжди перебуває в середині дійства, випробовуючи інноваційний потенціал інтерактивних технологій. CREW є творчим партнером в мультидисциплінарному дослідницькому консорціумі Dreamspace (фінансується ЄС), що розробляє нові засоби для поєднання живого дійства, відео і комп’ютерних технологій у реальному часі. Компанія експерементує в сфері імерсивного театру і змішаної реальності (mixed-reality) і була першою, що поєднала 360°Omni Directional Video(ODV) and Head-mounted display (HMD) для створення альтернативної реальності.
2000-го року CREW створили перформативне, автоматизоване віртуальне середовище Cave.Натхненником проекту став робочий сцени Пол Антипов (Paul Antipoff). Пол був повністю паралізований внаслідок нещасного випадку. Симбіоз з технологіями зробив можливим його самостійне функціонування у реальності. В імерсії Cave Антипов міг малювати і взаємодіяти з віртуальним актором і глядачами. Досвід, що пропонує CREW, відрізняється від звичних віртуальних імерсій, що базуються на стабільній позиції глядача. Він переживає віртуальну реальність через своє власне тіло, рухається, ходить, біжить. Таке ігрове співвідношення реального часу і записаного матеріалу перетворює глядача в справжнього протагоніста проекту.
СREW неодноразово презентували свої унікальні розробки з використанням гібридних мистецьких форм в найрізноманітніших просторах: на фестивалях перформативного мистецтва, візуального мистецтва, великих масових заходах і наукових конференціях. Цей колектив об’їздив майже всі континенти, включаючи Європу, Китай, Канаду і США.

На запрошення кураторки Театральної Лабораторії Мистецького арсеналу “Другий поверх” Ольги Данилюк творчий колектив вперше відвідав Україну.
Візит СREW став можливим завдяки підтримці Посольства Бельгії в Україні, Провінції Фландрії та Благодійного Фонду Бориса Ложкіна.

Коментарі Вимкнено до Бельгійський інноваційний vr-театр CREW

Променадна вистава «Листи незнайомому другу з Нью-Йорка»

Бер 06 2018 Published by under

Променадна, мультимедійна вистава «Листи незнайомому другу з Нью-Йорка» створена з підлітками із селища Новгородське, Донецькою області і розказує про життя людей, які залишилися жити у прифронтовій зоні. 

Новгородське, Торецьк, Авдіївка… Неможливо виїхати, заводи і шахти не можна зупинити. Вони кажуть про себе: «Наші люди міцніше за сталь». З Новгородського добре видно вечірні вогні Горлівки, що знаходиться на непідконтрольній території. Незважаючи на обстріли і близькість до зони розмежування, дитячий театральний гурток Новгородського не припиняв своєї діяльності.

Через несподівану історію містечка, спогади, ситуації, інтерв’ю з працівниками шахт і заводів глядач можливо побачить інший Донбас. Провідниками у цей світ будуть саме юні мешканці Новгородського – група аматорського дитячого театру, що ще зимою 2015 року, відправилася маланкувати селищем під обстрілами. Особисте і історичне, культура і індустрія переплелися у непросту канву проекту, яку зв’язують листи до далекого незнайомця з Нью-Йорка. Вистава – є яскравим прикладом сучасного театру та, окрім художніх декорацій, включає багато аудіо – візуального матеріалу.

Чи знали ви, що Нью-Йорк є не тільки в Америці, але й в Україні? Селище міського типу Новгородське Донецької області до 1951 року мало назву Нью-Йорк (New-York). Воно було засноване в 1892 році німцями-менонітами з хортицьких колоній, і вже у 1894 німецький інженер Я. Г. Нібур побудував тут фабрику для виготовлення землеробних машин. З моменту заснування і за весь дореволюційний період на заводі побудовані такі цехи: ковальський, ливарний, токарний, столярний, слюсарний, складальний, фарбувальний. У 1905 році був також побудований цегельний завод Унгера, відкритий книжковий магазин братів Гам, банк. контора П. Діка і П. Унгера, Центральне училище. У 1912 році в колонії була відкрита жіноча гімназія. Після прийняття закону про декомунізацію в 2015 р., депутати Верховної Ради запропонували повернути селищу історичну назву Нью-Йорк.

Режисер: Ольга Данилюк
Драматургія: Дмитро Левицький та Ольга Данилюк
Технічний керівник проекту/звук:Володимир Богданович
Актори: театральний гурток Новгородського
Художник постановник: Богдан Поліщук
Відео: компанія Skilz
Світло: компанія Zinteco 

Коментарі Вимкнено до Променадна вистава «Листи незнайомому другу з Нью-Йорка»