Думки
-
Роль міста у протестах | Конспект дискусії в межах виставки «Кожны дзень»Дискусія «Роль міста у протестах» відбулася 30 травня 2021 року в межах освітньої програми до виставки сучасного білоруського мистецтва «Кожны дзень. Мистецтво. ...
-
Роль міського та цифрового просторів у протесті. Досвід Білорусі та Україні | Конспект онлайн-дискусіїДискусія «Роль міського та цифрового просторів у протесті. Досвід Білорусі та Україні» відбулася 27 квітня 2021 року в межах освітньої програми до виставки сучасного ...
-
Хто такий куратор. Конспект дискусійЗ нагоди вручення Національної премії імені Тараса Шевченка Мистецький арсенал провів онлайн-дискусії щодо ролі куратора та її генеалогії в сучасному українському ...
-
Алекс Фішер: «Мистецтво завжди знайде спосіб виразити себе»Перебуваючи на програмі Фулбрайт, Алекс Фішер писав про українське сучасне мистецтво для таких видань як THIS IS BADLAND, Blok, Danarti, PIN-UP, ВОНО, ...
-
Андрій Бояров «Без назви/Горизонт подій» | Колекція Мистецького арсеналуУ 2017 році Мистецький арсенал придбав для музейної колекції інсталяцію Андрія Боярова «Без назви / Горизонт подій», створену для визначеного простору виставки ...
-
Справжній архітектор Мистецького арсеналу: хто він?Будівля Мистецького арсеналу донині вражає іноземних туристів, українців-гостей столиці й навіть киян, які щодня проходять чи проїжджають повз. Імперський масштаб, ...
-
#CекретиАрсеналу: архітектура виставки як окреме висловлюванняДавайте повернемося до твердження Корбюзьє, що архітектура – це приведення до ладу тих проблем, які саме розглядаються. Які проблеми ми розглядаємо й як приводимо їх ...
-
«Спецвантаж!»: графічний стиль і підхід до дизайну виставкиСтворення будь-якої виставки – це виклик для всієї команди. На прикладі проєкту «СПЕЦВАНТАЖ!» про дуже цікаву й часом непросту роботу зі створення експозиції ...
-
Партисипація: три приклади взаємодіїСтаття аналізує досвід партисипативної практики на прикладі проєктів Мистецького арсеналу та сучасних українських митців. Вона виявляє переваги та недоліки цієї ...