Бізнес-взаємодії у «відкритих системах»
Спеціальна програма Києво-Могилянської бізнес-школи [kmbs]
Партнер проекту – kniga.biz.ua
Розклад подій за посиланням.
Сучасний управлінець діє не тільки в рамках своєї професійної сфери, його бізнес не обмежується власною компанією, він є частиною більшої системи: інших компаній, кластеру, регіону, екосистеми, країни та світу загалом. Логіка відкритих систем – це логіка взаємодії, спільних рішень і спільних ресурсів. Вона стає дедалі популярніша в сучасному світі, адже дозволяє й бізнесу, і державам знаходити відповіді на виклики середовища. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта.
Компанії об‘єднуються, щоб пропонувати кращі рішення клієнтам, і не завжди можна зрозуміти – де межа між ними. Такі відкриті системи підіймають конкуренцію на якісно новий рівень: вони швидко змінюють свої бізнес-моделі, встановлюють високі стандарти, формують очікування споживачів. Сьогодні навіть дуже простий продукт є результатом взаємодії багатьох бізнесів.
Світ настільки взаємопоєднаний, що навіть маленька компанія з Черкас, маючи сильне «ядро», без будь-якої державної підтримки може стати партнером, скажімо, General Electric. Великим корпораціям вигідно працювати з маленькими партнерами, вони прагнуть за допомогою чужої унікальності посилити свій бізнес. Для маленьких компаній логіка відкритих систем теж вигідна. Адже бути партнером корпорації зі світовим іменем – означає отримати неймовірний шанс для розвитку.
Завдання топ-менеджера – визначити й окреслити межі свого бізнесу, можливостей і ресурсів, щоб розуміти простір їхнього розширення, відшукати своє місце в більшій системі та досягти нового рівня взаємодії зі своїми колегами, компаніями та світом. Зараз ключове питання для управлінця – визначити, частиною якої екосистеми він є, і яка його в ній роль.
Бізнес-майданчик Книжкового Арсеналу − це інтелектуальна платформа, де концентруються ідеї топ-управлінців, де в спільній взаємодії реалізується спроба розуміння впливу управлінських рішень на партнерські відносини, співпрацю з персональними бізнес-контактами, компаніями, спільнотою й міжнародними гравцями.
В основі кожної дискусії – видання нових бізнес-книг із фокусуванням на головну тему Книжкового Арсеналу. Ми будемо говорити як про організаційний розвиток компаній чи майбутнє інноваційних підходів у бізнесі в Україні та за кордоном, так і про персональний розвиток управлінця та нові парадигми мислення. Спробуємо розібратися й подискутувати на теми співіснування й співтворення в бізнес-середовищі, визначити головні аспекти й поняття взаємодії у відкритих системах.