Театр акцентованого впливу: Курбас, Куліш і Харків 1920-х
Як українські романтики 1920-х створювали унікальне культурне середовище? Чи виправдав «новий глядач» сподівання реформатора українського театру? Наскільки дієвими виявилися методи театру «акцентованого впливу» і чому Лесь Курбас, зрештою, від них відмовився?
У межах спеціальної програми виставки «Курбас: Нові світи» відбулась діалогічна слайд-лекція Яни Партоли і Тетяни Пилипчук «Театр акцентованого впливу: Курбас, Куліш і Харків 1920-х».
Тетяна Пилипчук, співробітниця Харківського Літературного Музею.
Яна Партола, театрознавиця.
Наступне
Попереднє
Театр акцентованого впливу: Курбас, Куліш і Харків 1920-х.