Літня школа для фахівців видавничого сектору BOOKING THE FUTURE
З 9 по 13 липня 2018 року у Літературній Лабораторії Мистецького арсеналу відбуватиметься Літня школа для фахівців видавничого сектору BOOKING THE FUTURE.
До участі запрошувались видавці та арт-директори видавництв, менеджери з продажу та PR-менеджери, директори та старші менеджери книгарень з щонайменше двома роками досвіду роботи у видавничому секторі. Заявки на участь приймались до 18 червня 2018 року. Учасники, які пройшли відбір до Літньої школи
Фокус програми – “Новий книжковий маркетинг”. Протягом п’яти робочих днів в інтерактивній формі будуть розглянуті наступні теми: маркетинг та дистрибуція; роль літературних агентів та способи просування авторів на міжнародному ринку; імідж видавництва та автора; книжковий дизайн як аспект маркетингу.
Кожен день школи складатиметься із презентацій, розгляду кейсів, практичних вправ, моделювання власних проектів, групових обговорень та Q&A за участі провідних європейських експертів.
Спікери – досвідчені видавці, літературні агенти, маркетологи з Австрії, Великобританії, Греції, Італії, Німеччини, Польщі, Франції, Чехії.
Лектори Літньої школи BOOKING THE FUTURE
Евангеліа Авлоніті народилася у Корфу в Греції. Вивчала історію мистецтв, археологію та літературний переклад в Інституті мистецтв Курто, Кінгс-коледжі у Лондоні, Американському коледжі у Греції та Університетському коледжі Лондона. Свою кар’єру вона розпочала у Сотбі в Лондоні, а потім протягом п’яти років працювала редактором видавництв за напрямком навчання англійської як іноземної мови. У 2009 році вона створила літературну агенцію «Ersilia Literary Agency», що представляє грецьких авторів у Греції та всьому світі, а іноземних агентів та видавців – у Греції. У 2013 Евангеліа стала членом Франкфуртського книжкового товариства, а у 2015 – Товариства Зефа Бірґера. | |
Елоді Пажо з раннього дитинства мріяла продавати книжки. Так і сталося, їй пощастило попрацювати в книгарнях, хоча і недовго, але у таких, що відрізнялися від інших, мали високу репутацію: «Vent d’Ouest» («Західний вітер») у Нанті, «La Machine à Lire» («Читальна машина») у Бордо. Потім вона стала представницею видавництва «Actes Sud», а згодом і відповідальним співробітником: у видавництві «Liana Levi» з 2004 року вона опікується комерційними справами. До її компетенції належать питання розповсюдження та дистрибуції, керування стоками та продажами, контакти з книгарнями, організація комерційних зустрічей та проектів, участь видавництва у салонах та фестивалях, управління Інтернет-сайтом та сторінками видавництва у соціальних мережах. | |
Емануеле Джіаммарко — італійський редактор англо- і франкомовних книжок, перекладач («Drinking Coffee Elsewhere» Зізі Пакера) та редактор італійської художньої літератури. Закінчив філософський факультет римського університету Ла Сапієнца в 2013 році. У 2015 році отримав ступінь магістра з видавничої справи, пройшовши стажування в il Saggiatore, історичному міланському видавництві. Того самого року разом із Стефано Фріані заснував Racconti edizioni, перше італійське видавництво, що спеціалізується тільки на оповіданнях. Перша італійська книга з його редакторського доробку, «Dal tuo terrazzo si vede casa mia» Елвіса Малая, потрапила до довгого списку престижної премії Стрега. | |
Каріна Ельм – менеджерка відносин із клієнтами та громадськістю в NetGalley Germany, глобальній платформі цифрової дистрибуції, яку використовують видавці та професійні читачі (продавці книжок, книжкові блогери та літературні критики, бібліотекарі тощо) по всьому світу. Раніше вона працювала в Ullstein Publishers у команді, що займалася цифровими публікаціями видавництва під брендами Midnight і Forever, а також менеджеркою онлайн-маркетингу в агенції Clear Canvas у Берліні. Каріна Ельм – ініціаторка та рушійна сила German Book Blog Award, призу за найкращий блог про німецькі книжки, який було вперше вручено у 2017 році. Наразі Каріна викладає курс про онлайн-спільноти читачів у Вільному університеті Берліна. | |
Мартін Вопенька – чеський письменник, видавець, мандрівник та журналіст єврейського походження. Він є автором 20 книг, 8 романів для дорослих та трьох художніх романів для молоді, деякі з яких були опубліковані за кордоном. Теми, які він досліджує у своїх книгах, виходять за межі типових питань чеської літератури, серед них є багато філософських та психологічних. Він пише полемічні статті для національної щоденної газети MF Dnes. У 1997 та 2012 роках він був гостем Фестивалю письменників у Празі. Вопенька є членом чеського ПЕН-клубу та головою Асоціації чеських видавців та продавців книг (з 2013). Живе у Празі. | |
Стів Бом – директор досліджень у компанії Nielsen Book Research UK. З 1997 року Стів проводив опитування «Книжки і споживачі», а також цілу низку інших якісних і кількісних дослідницьких проектів, пов’язаних із книжковим ринком і звичками суспільства у читанні та придбанні книжок. Стів є членом Спілки ринкових досліджень (MRS). До компанії Nielsen Стів Бом прийшов, коли вона придбала продукти для бізнес-аналітики та інші комерційні рішення в компанії Bowker у 2013 році. До того Стів працював у Market Research (BML) з 1994 року, ставши менеджером досліджень у 1996 році і директором досліджень – у 2001-му. Стів Бом пояснить, як компанія Nielsen збирає та аналізує дані щодо продажів і відомості про споживачів для прийняття поінформованих рішень у різних аспектах видавничої справи та книжкових продажів. | |
Том Мразаускас працює дизайнером книжок з 2008 р. З 2016 р. він також публікує фотокниги під власним брендом "Brave Books" - https://bravebooks.berlin. Його роботи здобули декілька нагород на міжнародних конкурсах книжкового дизайну. Він створював дизайн книжок для німецьких видавців (Matthes & Seitz Berlin, Verlag Hermann Schmidt Mainz та інші), а також видавців із Латвії, Литви, Великої Британії, Франції тощо. Двічі Stiftung Buchkkunst запрошував його до журі конкурсу «Найгарніші книги з усього світу» ("Schönste Bücher aus aller Welt"). Весь його досвід книжкового дизайну та видавничої справи мав знайти втілення, тож з червня 2017 року він проводить міжнародну конференцію з книжкового дизайну та видавничої справи в Ризі для дизайнерів, видавців, ілюстраторів, друкарень, власників книжкових магазинів, дизайнерів шрифтів, програмістів та всього світу паблішингу. |
|
Марчін Скрабка – юрист, інноватор, незалежний бізнес-аналітик і консультант, власник goodbooks.pl. Багато років працює видавцем у Wolters Kluwer Poland та Young Digital Planet (Sanoma Learning), де він створював онлайнові та мобільні рішення. Активний учасник EURead (Stiftung Lesen). Автор і менеджер проектів у декількох десятках інноваційних онлайнових проектів, присвячених видавничій справі, освіті, телекомунікаціям і банківському сектору. Створив декілька стартапів на зразок prawosocjalne.pl – інноваційна онлайнова правова інформаційна система з юридичними відомостями для соціальних працівників, або ж czekieklimaty.pl – найбільший онлайн-магазин літератури, фільмів і музики з Чехії на польському ринку. Разом із Фундацією Кукатко kukatko.pl він створив Академію ефективних продавців книжок для обміну ноу-хау в таких продажах. |
Програма організована мережею EUNIC в Украіні в рамках Сulture Bridges спільно з Літературною лабораторією Мистецького арсеналу.