УчасникамКнижковий Арсенал

Коли здійснюється заїзд?

Порядок заїзду, монтажу, демонтажу, виїзду регламентується Умовами участі
у Фестивалі.

Заїзд на територію підприємства і проведення монтажу виставкових стендів здійснюється:
29 травня з 14:00 до 20:00
30 травня з 08:00 до 12:00.

Також нагадуємо Вам, що у нас немає вантажників та візків для книг.

При індивідуальній забудові монтажні роботи можна почати раніше з письмового дозволу Організатора.

Чи потрібно реєструвати автомобіль на заїзд/виїзд?

До 20 травня 2018 року Учасник повинен заповнити форму,  вказавши список автотранспорту з номерами автомобілів, які будуть заїжджати на територію НКММК «Мистецький Арсенал» та ПІБ осіб, які будуть працювати на стендах під час монтажу.

Коли здійснюється демонтаж і виїзд?

Виїзд учасників та демонтаж здійснюється 3 червня з 20:00 до 22:00.

До цього часу в’їзд автотранспорту на територію буде заборонений.

Також провести демонтаж та виїзд можна 4 червня з 8:00 до 12:00.

У години роботи Фестивалю виїзд учасників та демонтаж стендів ЗАБОРОНЕНО згідно з Умовами участі. Якщо учасник демонтує стенд раніше офіційного завершення заходу, заявка на участь у Книжковому арсеналі 2019 року буде прийматися тільки після задоволення заявок інших претендентів.

Який режим роботи ярмарку й фестивалю?

Режим роботи Ярмарку:

30 травня, середа: з 14:00 до 22:00

31 травня, 1 червня, 2 червня, 3 червня: з 10:00 по 20:00

Режим роботи Фестивалю:

  • 30 травня, середа: з 14:00 до 22:00
  • 31 травня, четвер: з 10:00 до 22:00
  • 1 червня, п’ятниця: з 10:00 до 23:00
  • 2 червня, субота: з 10:00 до 00:00
  • 3 червня, неділя: з 10:00 по 22:00
Яка вартість квитків?
  • Повний квиток – 70 грн.

  • Пільговий квиток – 35 грн.

  • Сімейний квиток – 150 грн

  • На всі дні фестивалю – 250 грн.

    Право на пільговий квиток мають пенсіонери, школярі (від 12 років), студенти (за наявності посвідчення).

    Сімейний квиток розрахований на двох дорослих і одну-три дитини віком від 12 років до 18 років.

Чи діятиме програма лояльності?

У будні з 10:00 до 12:00 – вхід безкоштовний.

Безкоштовний вхід дітям до 12 років, особам з інвалідністю 1-2 групи, військовослужбовцям строкової служби, учасникам АТО, музейним працівникам (за наявності посвідчення).

Як зареєструватися учаснику подій фестивалю чи професійній аудиторії?

Для учасників подій (кураторів, модераторів, перекладачів, спікерів тощо) фестивалю та професійної аудиторії фестивалю (редактори, коректори, перекладачі, викладачі, вчителі профільних дисциплін, літературні менеджери й куратори тощо) передбачена акредитація через онлайн-форму

Учасники подій отримують одноразові запрошення, професійна аудиторія отримує перепустку на всі дні фестивалю.

Реєстрація буде відбуватися з 10 по 18 травня. Повідомлення про завершення реєстрації надійде на Вашу електрону пошту. До 25 травня включно ви отримаєте запрошення чи перепустку у разі підтвердження Вашої  реєстрації організаторами Фестивалю.

Зверніть увагу, що запрошення та перепустки міститимуть ПІБ зареєстрованого, а на вході може відбуватись вибіркова перевірка документів, що посвідчують особу. Просимо взяти з собою відповідні документи.

У разі виникнення питань щодо реєстрації пишіть, будь ласка, на: bookarsenal2018@gmail.com.

Після реєстрації організатори фестивалю перевірять введені вами дані, на основі яких зможуть підтвердити Вашу участь або участь осіб, яких Ви зареєстрували,  та відправлять запрошення чи перепустку на вказану електрону адресу. Організатори залишають за собою право не пояснювати причину відмови у реєстрації.

Як організатору подій зареєструвати кількох учасників?

Якщо Вам необхідно зареєструвати декількох учасників подій чи професійних колег на свою електрону адресу, Ви це зможете зробити зі свого Особистого кабінету після завершення власної реєстрації.

Після реєстрації організатори фестивалю перевірять введені вами дані, на основі яких зможуть підтвердити Вашу участь або участь осіб, яких Ви зареєстрували, іта відправлять запрошення чи перепустку на вказану електрону адресу. Організатори залишають за собою право не пояснювати причину відмови у реєстрації.

Чи потрібно реєструвати працівників стендів?

Зверніть увагу, що співробітників видавництва, ілюстраторів реєструвати не потрібно, оскільки кожне видавництво чи ілюстратор отримає обумовлену в Умовах участі кількість бейджів.

Організатор забезпечує Учасника такими матеріалами:

  • 5 запрошень на офіційне відкриття;
  • перепустками для осіб, які працюватимуть на стенді (кількість перепусток залежить від розміру стенда).

Для стенда 4 м2 і 6 м2  – 4 перепустки, стенда від 8 м2  – 6 перепусток. Може надаватися більше перепусток у разі відповідного запиту від Учасника, зазначеного в анкеті.

Ілюстратори отримують два бейджі.

Якщо я хочу зареєструвати не учасників подій, а гостей подій мого видавництва чи організації, я це можу зробити?

Ні, реєстрація та безкоштовне відвідування передбачене лише для учасників подій та професійної аудиторії. Для запрошений гостей рекомендуємо придбати електроний квиток.

Якщо я беру участь у декількох подіях в різні дні, як мені зареєструватись?

Ви можете додати необхідну кількість дат і подій, в яких ви берете участь. Якщо кількість подій перевищує 3 різні дні, рекомендуємо зареєструватись як професійна аудиторія і отримати перепустку на всі дні Фестивалю.

Якщо я не бачу свого роду діяльності в переліку, чи можу я зареєструватись як “професійна аудиторія”?

Ви можете це зробити. У пустому полі у графі «Рід діяльності» додайте власний варіант. Просимо звернути увагу, що організатори мають право відмовити у реєстрації без пояснень причин.

Чому не надійшло підтвердження про реєстрацію на електронну адресу?

Якщо Ви дійшли до останнього етапу реєстрації і побачили текст з привітанням про реєстрацію, це означає, що реєстрацію завершено. Ви можете не отримати лист- підтвердження з таких причин: не правильно вказана електрона адреса; лист потрапив до спаму.

Чи підтвердження про реєстрацію це і є запрошення?

Ні, підтвердження реєстрації не є запрошенням. Після реєстрації організатори перевірять введені вами дані, на основі яких зможуть підтвердити Вашу участь. До 25 травня включно Ви отримаєте запрошення чи перепустку на вказану електрону адресу.

Запрошення та перепустки є іменними, їх заборонено передавати стороннім особам. На вході здійснюється вибіркова перевірка документів, що посвідчують особу.

Якою видавничою продукцією заборонено торгувати та які можуть бути наслідки?

Відповідно до статті 28 Закону України «Про видавничу справу» у видавничій справі забороняється:

випускати у світ, виготовляти та/або розповсюджувати продукцію,

що містить матеріали (висловлювання, заклики тощо), зміст яких спрямований на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення;

випускати у світ, виготовляти та/або розповсюджувати продукцію, що містить популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їх окремих дій, що створюють позитивний образ працівників держави-агресора, працівників радянських органів державної безпеки, виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України.

Держкомтелерадіо, як центральним органом виконавчої влади у видавничій сфері, в листі до Державної фіскальної служби України від 15.02.2016 N 472/24/4 було сформовано перелік 38 видань антиукраїнського спрямування. Також нагадуємо Вам, що відповідно до підпункту 1.6.2. Положення про умови і порядок організації та проведення виставки-ярмарку в рамках Сьомого міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал» заборонено експонувати продукцію, яка виготовлена чи придбана з порушенням українського законодавства, реалізується без передбачених чинним законодавством дозволів тощо, порушує авторські майнові та/або немайнові або інші інтелектуальні права або містить інформацію, заборонену до розповсюдження українським законодавством.

У разі її виявлення – роботу такого експонента буде припинено.

Просимо бути пильними стосовно можливих провокацій.

Нагадуємо, що згідно з умовами участі:

1.6.1. Експонати є зразками для здійснення комерційних угод і можуть бути продані відвідувачам за умовами чинного законодавства України. Організатор Фестивалю не здійснює перегляду та селекції каталогу продукції для стендів учасників Фестивалю.

1.6.2. Заборонено експонувати продукцію, яка виготовлена чи придбана

з порушенням українського законодавства, реалізується без передбачених чинним законодавством дозволів тощо, порушує авторські майнові та/

або немайнові або інші інтелектуальні права або містить інформацію, заборонену до розповсюдження українським законодавством. Відповідальність за експонування такої продукції несе експонент.

Учасник погоджується із тим, що усі майнові збитки, завдані Організатору та/або третім особам такими порушеннями, в тому числі, але не виключно

у вигляді пред’явлення претензій чи подання позовів до Організатора

щодо відшкодування таких збитків, оплати штрафних санкцій, судових, юридичних послуг та інших витрат та/або пред’явлення претензій з боку правоохоронних органів до Організатора відшкодовуються безпосередньо Учасником.

Які технічні питання варто знати організатору подій?

Повідомляємо, у кожному із залів буде розміщена плазма, на якій ви зможете показувати додаткові відео/фотоматеріали. Проектори для показу фільмів будуть установлені в залі «УВК» (1 поверх) та Кінозалі (2 поверх), Майстерні (2 поверх) Додаткові матеріали ви можете принести на цифровому носії, але просимо врахувати, що формат відео має бути .mkv або .mp4, а фото – .png або .jpg.

Ноутбуки на майданчиках не передбачені. Ваш ноутбук має бути з hdmі-входом (або адаптером) – насамперед це стосується Apple Macbook. Пароль для підключення до мережі «Мистецького Арсеналу» вам повідомлять перед подією наші волонтери.

Також просимо звернути увагу на кількість мікрофонів і плазм у залах:

  1. Зал «Футура», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  2. Кафе Європа, I поверх: 4 радіомікрофони, 1 плазма
  3. Дитячі майстерні, I поверх: 1 плазма
  4. Читальний зал, I поверх: 1 дротовий мікрофон, 1 плазма
  5. Зал «Папір», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  6. Зал «УВК», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 проектор
  7. Зал «Орбіта», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  8. Зал «Фарби», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  9. Кінозал, II поверх: проектор, 1 мікрофон + технічні райдери
  10. Видавничий майданчик, II поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  11. Майстерні, II поверх: проектор, 1 мікрофон
  12. Зал «Сфера», II поверх: 3 дротові мікрофони, 1 плазма
  13. Бізнес-майданчик, II поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  14. Вулична сцена: 2 радіомікрофони
  15. Музична сцена, II поверх: відповідно до технічних райдерів
Яка тривалість подій?

Просимо наперед враховувати (і готувати до цього учасників), що події на «Книжковому Арсеналі» тривають 45 хвилин і лише окремі дискусії – 1 годину 15 хвилин. Цього року на фестивалі дуже щільний графік заходів, тож важливо, щоб вони завершувалися і починалися вчасно.

Чи можна проводити бізнес-переговори у межах фестивалю?

У межах Книжкового Арсеналу минулого року засновано Бізнес-майданчик для ділових переговорів між гравцями галузі – як українськими, так і іноземними. Комфортна зона з wi-fi розташована на другому поверсі (у правому крилі), поруч працюватиме кав’ярня. Цього року команда Українського інституту книги в межах Книжкового Арсеналу виступає партнером майданчика та координує бронювання столів для переговорів.

10 столів працюватимуть впродовж усіх днів роботи Книжкового Арсеналу з 10.00 до 16.00; один переговорний сет передбачає 30 хвилин часу за одним зі столів.

Для того, щоб мати можливість бронювати столики для переговорів, просимо пройти реєстрацію за формою.

Після завершення реєстрації й обробки інформації Український інститут книги надішле таблицю з конкретними часовими блоками, які ви зможете забронювати. Звертаємо вашу увагу на те, що Український інститут книги організовує зустрічі з визначеним переліком гостей, про зустрічі з іншими гостями варто домовлятися самостійно. Переклад під час ваших переговорів не забезпечується.

Які є професійні програми для фахівців?

З огляду на минулорічне опитування учасників ярмарку, більшість експонентів виявили бажання відвідувати професійні події. Тому пропонуємо вам вибірку професійних подій, які пройдуть у межах фестивалю.  

Так у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою (kmbs) продовжується спеціальний проект «Творці майбутнього», що має на меті відкрити цілий пласт корисного контенту, публічних дискусій про найважливіші бізнес-тренди, українську і світову економіки, започаткувати дискусію про українське підприємництво, а також визначати вектор розвитку не лише української бізнес-літератури, а й книжок на основі історій успішних українців.

Цьогоріч вперше кластер EUNIC Україна, до якого входять культурні центри європейських країн, за підтримки програми ЄС Culture Bridges, презентує на Книжковому Арсеналі професійну платформу «Booking the Future», що має на меті посилення компетенцій книжкового сектору, його інтеграцію у міжнародний контекст, розвиток професійних контактів та мереж. На ці питання у спеціальній програмі в рамках бізнес-сцени фестивалю так чи інакше відповідатимуть 10 провідних експертів книжкової та медійної індустрії з Великобританії, Франції, Австрії, Німеччини, Польщі, Греції, Італії, Чехії та Угорщини, презентуючи новітній досвід власних країн та унікальні професійні інсайти, інновації у промоції та дистриб’юції, та рефлексії щодо глобальних процесів у книговиданні.

Чи є у Книжкового Арсеналу готель-партнер?

Мистецький Арсенал співпрацює із готелем «Мир», який надає нашим учасникам і гостям знижку у розмірі 30%.  Якщо вас зацікавила така опція, просимо якнайшвидше звернутись до Організаторів, оскільки кількість місць обмежена.