Учасникам програмиКнижковий Арсенал

Учасникам програми

ІХ Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал» відбудеться 22-26 травня 2019 року. У фокусі IX Фестивалю – тема співжиття, спільного буття на основі цінностей і домовленостей. 

Наразі триває опрацювання поданих заявок кураторською командою, яких понад 800. До 4 березня Організаційний комітет розішле інформацію стосовно прийняття ваших ідей, а також про можливість провести ваші заходи на «Комерційному майданчикові».

  • До 24 березня  чекатимемо заповненої заявки на проведення події з правильними назвами, учасниками, у разі прийняття вашої події у кураторську програму фестивалю.
  • До 12 квітня ми розішлемо вам чернетку програми для внесення правок та уточнень. 
  • Наприкінці квітня ми плануємо опублікувати програму на сайті й розпочати промокампанію фестивалю. Дотримання вами дедлайнів підвищить нашу ефективність.

МІЖНАРОДНА ПРОГРАМА
Триває робота й над Міжнародною програмою фестивалю. Якщо ви ще не розповіли нам про ідеї щодо запрошення іноземних гостей, просимо якнайшвидше сповістити електронним листом на адресу [email protected] з назвою «Міжнародна програма-2019». Просимо вказати ім’я автора/-ів та назву проекту, або ж книжку, що планується до видання (якщо така є). Будемо вдячні за детальнішу інформацію. Автори і митці, творчість яких тим чи іншим чином розкриває чи перетинається із означеною вище фокусною темою, особливо вітаються.

БІЗНЕС-МАЙДАНЧИК
Команда Книжкового Арсеналу переконалась, що Бізнес-майданчик для переговорів – чудова нагода для інтеграції українського книжкового ринку у міжнародний контекст, підвищення інтересу закордонних видавців та книжкових інституцій до України та налагодження нових партнерств. 

Як і попередніх років, ми організовуємо програму переговорів між українськими та іноземними видавцями, літагентами, перекладачами та керівниками книжкових інституцій за заздалегідь сформованим графіком. Ми надішлемо інформацію про бронювання столиків для переговорів на початку березня 2019 року, проте ви вже можете домовлятися про зустрічі.  Радо надішлемо вам додаткові матеріали для ваших іноземних колег про фестиваль або допоможемо сформувати офіційні запрошення від Мистецького Арсеналу.

АВТОГРАФ-СЕСІЇ
У межах стенду дозволені автограф-сесії, пов’язані з книжками, які не суперечать законодавству України. Але з метою врегулювання цих заходів і оперативного сповіщення відвідувачів про них команда фестивалю вирішила подбати про анонсування автограф-сесій у вхідних зонах правого і лівого крила Фестивалю. Учасник виставки-ярмарку  отримає відповідну форму заявки на автограф-сесію до 1 квітня, яку він повинен заповнити до 30 квітня. Оргкомітет створить розклад автограф-сесій на стендах видавців. Детальніше про це у пункті 3.5 Положень про умов участі.

КОМАНДА
Як і минулих років, авторські, тематичні програми та спеціальні проекти формує кураторська команда незалежних критиків, культурних менеджерів та відомих письменників, спеціально запрошених Мистецьким арсеналом, що індивідуально залучатимуть до участі спікерів і видавців.

До складу кураторської команди Книжкового Арсеналу 2019 входять:

  • Оксана Хмельовська – координаторка фестивалю
  • Юлія Козловець – координаторка фестивалю, кураторка Дитячої програми «Ось власне!»,
  • Оксана Щур – кураторка Міжнародної програми фестивалю та Літературної лабораторії Мистецького арсеналу
  • Таня Родіонова – координаторка Української програми фестивалю
  • Віра Балдинюк – кураторка фокус-програми
  • Ірина Славінська – кураторка спеціальних літературних програм
  • Андрій Бондар – запрошений куратор спеціальної програми
  • Любов Морозова – кураторка Музичної програми
  • Анастасія Гайшенець – кураторка перформативної програми «Прибульці», координаторка Театральної лабораторії

Також ми готові до ваших пропозицій та ідей, які можна надсилати на адресу [email protected]