fbpx

Учасникам програмиКнижковий Арсенал

Учасникам програми

ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ

Реєстрацію професійної аудиторії та учасників подій програми ІХ Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал» закрито.

Згідно п.3.6. Умов участі, Учасник Програми самостійно реєструє Учасників своїх подій (спікер, модератор, автор) з 25 квітня по 10 травня 2019 року.

Звертаємо Вашу увагу, що реєстрація не є автоматичним підтвердженням і квитком для входу на фестиваль. Вона потребує додаткової модерації з боку організаторів Книжкового Арсеналу. У разі підтвердження реєстрації Учасник отримає запрошення на вказану при реєстрації електронну адресу.

Організатор має право відмовити Учаснику Програми у реєстрації учасників події, якщо їх немає у Програмі заходів.

Професійну аудиторію Книжковий Арсенал розглядає у таких сегментах: книговидавництво, книгорозповсюдження, бібліотечна справа, освіта, літературний менеджмент тощо.

Нагадуємо, що згідно з умовами участі, організатори подій можуть замовити додатковий пакет вхідних одноденних квитків, які дійсні на будь-який день фестивалю у кількості 20 одиниць. Вартість пакету – 1000 грн. З цього приводу можна звернутися за адресою: [email protected] до 16 травня.

СПЕЦІАЛЬНИЙ ПАКЕТ ДЛЯ УЧАСНИКА ФЕСТИВАЛЮ

Організатор забезпечує Учасника програми Фестивалю, який не є учасником виставки-ярмарку, такими інформаційними матеріалами:

  • перепустки організатора події;
  • паперові запрошення у кількості 5 штук (паперові запрошення дійсні для однієї особи лише на один день протягом усіх днів Фестивалю);
  • схема виставки-ярмарку;
  • програма заходів.

У день монтажу пакет Учасника подій отримують на загальній адміністративній стійці. Під час Фестивалю Пакет Учасника можна буде отримати у Музейній Крамничці ДП «НКММК «Мистецький Арсенал».

ТЕХНІЧНІ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ

Повідомляємо, у кожному із залів буде розміщена плазма, на якій ви зможете показувати додаткові відео- чи фотоматеріали. Проектори для показу фільмів будуть установлені в залі «Кінозал» (II поверх), Вулична сцена (подвір’я). Додаткові матеріали ви можете принести на флешці, але просимо врахувати, що формат для відео має бути .mkv або .mp4, а для фото — .png або .jpg.

Ноутбуки на майданчиках не передбачені. Ваш ноутбук має бути з hdmі-входом (або перехідником)  – насамперед це стосується макбуків. Пароль для підключення до мережі «Мистецького Арсеналу» вам повідомлять перед подією наші волонтери.

І окремо хочемо звернути вашу увагу на кількість мікрофонів і плазм у залах:

  1. Зал «Екслібрис», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Кафе Європа, I поверх: 4 радіомікрофони, 1 плазма
  1. Зал «Пролог», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Читальний зал, I поверх: 1 дротовий мікрофон, 1 плазма
  1. Зал «Папір», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Зал «Студія прямого ефіру», I поверх: 2 дротові мікрофони
  1. Зал «Дитячі майстерні», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Зал «Фарби», I поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Кінозал, II поверх: проектор, 1 мікрофон + технічні райдери
  1. Зал «Епілог», II поверх: 2 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Зал «УВК», II поверх: 1 дротовий мікрофони, 1 плазма
  1. Зал «Сфера», II поверх: 3 дротові мікрофони, 1 плазма
  1. Бізнес-майданчик, II поверх: 2 дротові мікрофони, 1 лед-екран
  1. Вулична сцена: 2 радіомікрофони + технічні райдери
  1. Музична сцена, II поверх: відповідно до технічних райдерів

ТРИВАЛІСТЬ ПОДІЇ

Просимо наперед враховувати (і готувати до цього учасників), що події на «Книжковому Арсеналі» тривають 45 хвилин і лише окремі дискусії — 1 годину 15 хвилин. Цього року на фестивалі дуже щільний графік заходів, тож важливо, щоби вони завершувалися і починалися вчасно. Волонтери повідомлятимуть, що до кінця події закінчилося 15 і 5 хв.

БІЗНЕС-МАЙДАНЧИК

У межах Книжкового Арсеналу діятиме Бізнес-майданчик для ділових переговорів між гравцями галузі як українськими, так і іноземними. Комфортна зона з wi-fi розташована на другому поверсі (у правому крилі), поруч працюватиме кав’ярня.

8 столиків працюватимуть впродовж усіх днів роботи Книжкового Арсеналу з 10:00 до 16:00; один переговорний сет передбачає 30 хвилин часу за одним зі столиків.

Для того, щоб мати можливість бронювати столики для переговорів, просимо пройти реєстрацію за формою, попередньо обравши вільний переговорний сет

ЕКО-СПРЯМУВАННЯ

Цього року ми запускаємо сортування відходів під час Книжкового Арсеналу. Тому під час монтажу та демонтажу стендів ми встановимо два окремі контейнери для збору пластику та паперу. До контейнеру «Пластик» можна викидати стретч-плівку, поліетилен, бульбашкову плівку та інші види пластикового пакування. Крафтовий папір, картон, газети та будь-який інший неламінований папір можна викидати у контейнер «Папір».  Зверніть увагу, що в контейнери можна викидати тільки сухі та чисті відходи, які потрібно стиснути перед тим, як викинути.

ОФІЦІЙНИЙ ХЕШТЕГ

Просимо використовувати офіційні хештеги фестивалю — #BookArsenal2019 та #КнижковийАрсенал2019