VIІ Міжнародний фестиваль
17.05-21.05.2017

Коли здійснюється заїзд?

Порядок заїзду, монтажу, демонтажу, виїзду регламентується Умовами участі у Фестивалі.

Заїзд на територію підприємства і проведення монтажу виставкових стендів здійснюється:

16 травня  з 14.00 до  20.00

17 травня з 08.00 до 12.00.

До 13 травня 2017 року Учасник повинен заповнити Google Forms,  вказавши список автотранспорту з номерами автомобілів, які будуть заїжджати на територію НКММК «Мистецький Арсенал».

 

Яка кількість бейджів, що надається для працівників стенду?

Кількість бейджів, що надаються – 3 шт. П.І.П. осіб, які будуть працювати на стендах, варто вказати у Google Forms.

 

Коли здійснюється демонаж і який порядок виїзду?

Виїзд учасників та демонтаж здійснюється  21 травня після 20.00. До цього часу в'їзд на території автотранспорту буде заборонений. Також ви можете зробити виїзд  22 травня з 8.00 до 11.00. У години роботи Фестивалю виїзд учасників та демонтаж стендів  ЗАБОРОНЕНО згідно з Умовами участі. Якщо учасник демонтує стенд до 20.00  заявка на участь у Книжковому арсеналі 2018 року буде прийматися тільки  після задоволення заявок інших претендентів.

 

Який режим роботи ярмарку?

17 травня, середа: з 14.00 до 22.00

18 травня, 19 травня, 20 травня, 21 травня: з 10.00 по 20.00

 

Який режим роботи фестивалю?

17 травня, середа: з 14.00 до 22.00

18 травня, четвер: з 10.00 до 22.00

19 травня, п’ятниця: з 10.00 до 23.00

20 травня, субота: з 10.00 до 00.00

21 травня, неділя: з 10.00 по 21.00

 

Як провести своїх гостей, учасників подій?

Для цього потрібно пройти он-лайн реєстрацію. Для професійної аудиторії фестивалю (письменники, ілюстратори, менеджери культури), учасників подій фестивалю, ЗМІ вхід безкоштовний за умови акредитації.

Реєстрація завершена 12 травня. До 15 травня включно ви отримаєте підтвердження про реєстрацію.

Зверніть увагу, що під час реєстрації можна обрати графу «Компанія (Кілька учасників)». Якщо ви виберете її, то в Особистому кабінеті можете додавати учасників – у графі «Співробітники». Всі іменні запрошення на спібробітників/учасників надходитимуть на вашу електронну адресу. Дякуємо за ваш час і вибачте за незручності.

 

Хто може зареєструватись?

Професійна аудиторія (письменники, літератори, ілюстратори, перекладачі, бібліотекарі тощо), представники ЗМІ, партнери Мистецького Арсеналу та Книжкового Арсеналу, учасники подій від Видавництв (реєструються представниками видавництв на конкретну дату події) .

 

На який час розраховане запрошення? 

Всі запрошення, крім запрошень на події видавництва, дають право на багаторазове відвідування Книжкового Арсеналу з 17 по 21 травня 2017. 

 

Коли почнуть надходити запрошення?

Ви зможете отримати своє запрошення за вказаною електроною поштою з 15 травня 2017 р. 

 

Чи є обмеження/заборона на контент учасників?

Відповідно до статті 28 Закону України «Про видавничу справу» у видавничій справі забороняється: випускати у світ, виготовляти та/або розповсюджувати продукцію, що містить матеріали (висловлювання, заклики тощо), зміст яких спрямований на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення; випускати у світ, виготовляти та/або розповсюджувати продукцію, що містить популяризацію або пропаганду органів держави-агресора та їх окремих дій, що створюють позитивний образ працівників держави-агресора, працівників радянських органів державної безпеки, виправдовують чи визнають правомірною окупацію території України.

Держкомтелерадіо, як центральним органом виконавчої влади у видавничій сфері, в листі до Державної фіскальної служби

України від 15.02.2016 N 472/24/4 було сформовано перелік 38 видань антиукраїнського спрямування.

Також нагадуємо Вам, що відповідно до підпункту 1.6.2. Положення про умови і порядок організації та проведення виставки- ярмарку в рамках Сьомого міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал» заборонено експонувати продукцію, яка виготовлена чи придбана з порушенням українського законодавства, реалізується без передбачених чинним законодавством дозволів тощо, порушує авторські майнові та/або немайнові або інші інтелектуальні права або містить інформацію, заборонену до розповсюдження українським законодавством. У разі її виявлення – роботу такого експонента буде припинено.

Просимо бути пильними стосовно можливих провокацій.

Нагадуємо, що згідно з умовами участі:

1.6.1. Експонати є зразками для здійснення комерційних угод і можуть бути продані відвідувачам за умовами чинного законодавства України. Організатор Фестивалю не здійснює перегляду та селекції каталогу продукції для стендів учасників Фестивалю.

1.6.2. Учасник погоджується із тим, що усі майнові збитки, завдані Організатору та/або третім особам такими порушеннями, в тому числі, але не виключно у вигляді пред’явлення претензій чи подання позовів до Організатора щодо відшкодування таких збитків, оплати штрафних санкцій, судових, юридичних послуг та інших витрат та/або пред’явлення претензій з боку правоохоронних органів до Організатора відшкодовуються безпосередньо Учасником.

 

Чи будуть плазми/проектори у залах для проведення заходів?

У кожному із залів буде розміщена плазма, на якій ви зможете показувати додаткові відео- чи фотоматеріали. Проектори для показу фільмів будуть установлені в кінозалах № 1 (1 поверх) та № 2 (2 поверх), а також у залі “УВК”. Додаткові матеріали ви можете принести на флешці, але просимо врахувати, що формат для відео має бути .mkv або .mp4, а для фото – .png або .jpg.

З багатьма із вас ми обговорювали можливість скайп-зв’язку під час події, але ми ще раз нагадаємо, що, якщо у вас є можливість попередньо записати відеокоментар вашого спікера, будь ласка, скористайтеся нею, оскільки ніколи не можна передбачити, яким буде інтернет-зв’язок у приміщенні з великою кількістю людей. Якщо ви все ж плануєте скайп-включення, обов’язково візьміть із собою свій ноутбук, з якого воно буде здійснюватися. Ноутбуки Арсеналу на майданчиках не передбачені. Ваш ноутбук має бути з hdmі-входом (або перехідником) – насамперед це стосується макбуків. Пароль для підключення до мережі “Мистецького Арсеналу” вам повідомлять перед подією наші волонтери.

 

Яка тривалість події?

Просимо наперед враховувати (і готувати до цього учасників), що події на “Книжковому Арсеналі” тривають 45 хвилин і лише окремі дискусії – 1 годину 15 хвилин. Цього року на фестивалі дуже щільний графік заходів, тож важливо, щоби вони завершувалися і починалися вчасно.

 

Чи можна отримати каталог Книжкового Арсеналу?

Каталог Книжкового Арсеналу надається безкоштовно всім зареєстрованим учасникам фестивалю (по одному на стенд).

 

Коли найкраще занести книжки на Вітрину новинок Книжкового Арсеналу?

Традиційно на початку ярмарку буде розташована Вітрина новинок видавців до Книжкового Арсеналу, яка знайомитиме відвідувачів із новими книжками й міститиме інформацію про стенди, на яких можна придбати ту чи іншу книжку. Всі дні фестивалю у зоні Вітрини новинок працюватимуть спеціально підготовлені волонтери, які вивчають асортимент, щоб якнайкраще представити ваші видання та зорієнтувати покупців.

Найкраще книжки заносити волонтерам:

16 травня  з 14.00 до  18.00

17 травня з 10.00 до 12.00.

Усі книжки, надані на Вітрину новинок, після Книжкового Арсеналу можна забрати, але Оргкомітет висловлює подяку, якщо книжки будуть подаровані партнерам Благодійної програми фестивалю.

 

Чи потрібно бронювати місце на Бізнес-майданчику заздалегідь?

Вперше в межах Книжкового Арсеналу засновано Бізнес-майданчик для ділових переговорів між гравцями галузі – як українськими, так і іноземними. Комфортна зона з wi-fi розташована на другому поверсі (у правому крилі), поруч працюватиме кав’ярня. Цього року як експеремент Бізнес-майданчик буде відкритим простором, тому бронювати місця не потрібно. Сподіваємось, їх вистачить для всіх охочих, тому призначайте ділові зустрічі своїм партнерам, і вдалих переговорів.

 

Як завантажити мобільний додаток Книжкового Арсеналу?

Нагадуємо про наявність мобільного додатку від нашого партнера Attendify – для вашого смартфону, завдяки якому зручно користуватися програмою, створювати власний календар заходів.

Завантажити безкоштовно додаток можна у маркеті вашого смартфону або за посиланнями:

Аpple:

http://apple.co/1QdZDvM

Android:

http://bit.ly/1PablpZ

Відповіді на інші питання ви знайдете в умовах участі, які ви заповнювали.